Sık Sorulan Sorular

Mono

1Mono nedir?

Mono ile yalnızca seçtiğin markalardan bildirim alır, okuduğun bildirimlerden MonoPuan kazanırsın. Kazandığın MonoPuanları cüzdan hesabı açıp nakite çevirebilir, faturalarını ödeyebilir, indirim koduna dönüştürebilir veya birçok sivil toplum kuruluşuna bağışlayarak kullanabilirsin.

2Mono'nun ne faydası var?

Mono seni toplu gönderilen SMS ya da e-posta duyurularının sebep olduğu iletişim kirliliğinden kurtarır ve yalnızca seçtiğin markalardan hayat tarzına, zevklerine ve ihtiyaçlarına uygun bildirimleri almanı sağlar. Mono'dan aldığın bildirimleri okudukça MonoPuan kazanır ve kazandığın puanları dilediğince harcayabilirsin!

3Mono ücretli mi?

Hayır, Mono senin için tamamen ücretsizdir! Uygulama marketlerinden Mono'yu dilediğin zaman ücretsiz olarak telefonuna indirebilir, güvenle kullanabilirsin.

4MonoPuan nedir?

MonoPuan Mono'nun ödül puanıdır. Mono'da birçok şekilde MonoPuan kazanabilirsin. Örneğin markalardan aldığın bildirimleri okuyarak, alışverişlerinde geri ödeme alarak veya adımlarını dönüştürerek MonoPuan kazanabilirsin. Puanlarını nakite dönüştürmek istersen 1000 MonoPuan, 1 TL değerindedir. Ancak puanlarını Mono'ya üye markalardaki alışverişlerinde kullanmak istersen örneğin 500 MonoPuan ile 100 TL değerinde indirim alabilirsin.

5Mono güvenilir mi?

Mono, tüm yasal denetlemelere tabii olup bilgilerini izin verdiğin markalar dahil hiçbir 3. kişi veya kuruluş ile paylaşmamaktadır. Mono'yu QNB güvencesiyle rahatlıkla kullanabilirsin.

6Kişisel verilerim markalar ile paylaşılıyor mu?

Endişen olmasın, ne telefon numaran ne de herhangi bir kişisel bilgin hiçbir marka ile paylaşılmaz. Kişisel verilerinin güvenliği senin için olduğu kadar bizim için de çok önemli.

7MonoPuanlarımı nasıl kullanabilirim?

MonoPuanlarını kullanarak indirim kodlarını anında alabilir ve alışverişlerinde kullanabilirsin. Puanlarının TL karşılığını MonoCüzdan'ına transfer edebilirsin

8MonoPuanlarımın TL karşılığını MonoCüzdan'ıma atarma talebim ne zaman gerçekleşir?

Puanlarının TL karşılığı MonoCüzdan'ına, Mono tarafından belirlenen limitler dahilinde ise anında, limitlerin üzerinde ise en geç 10 iş günü içerisinde transfer edilir.

9Monolu olmak için QNB Finansbank müşterisi olmam gerekir mi?

Hayır! Monolu olman için QNB Finansbank müşterisi olmana gerek yok.

10Telefon numaram değişirse ne yapacağım?

Hiç sorun değil, hemen bize ulaş cep telefonu bilgini sistemlerimizde güncelleyelim. Başka Bir Sorum Var butonuna tıklayarak ya da info@ictech.com.tr adresine e-posta göndererek bize ulaşabilirsin.

11Mono çalışanlarıyla kişisel bilgilerimi paylaşmalı mıyım?
Mono'dan hiçbir koşulda seni arayarak kullanıcı bilgilerini veya şifreni sormayız, telefondan tuşlama yapmanı istemeyiz. Uygulamaya giriş yaparken kullandığın SMS şifreni asla sormayız. Bizimle iletişime geçmek için Mono numaran yeterlidir.
 
Mono'ya ait olan info@ictech.com.tr mail adresi ve @monoappcomtr Instagram hesabımız dışında sana ulaşarak Mono'dan olduklarını söyeleyen kişileri dikkate alma ve kendine ait hiçbir bilgiyi paylaşma.
 
Bu tür şüpheli bir durumla karşılaşırsan kişisel ve hesap bilgilerini asla paylaşma ve konuyu bize ilet. Ayrıca kendisini savcı, polis veya herhangi bir kamu görevlisi olarak tanıtan ve bilgilerini talep eden kişilere de kesinlikle itibar etme.
12İznini iptal ettiğim marka bana bildirim göndermeye devam edebilir mi?

İznini iptal ettiğin andan itibaren seni bu markadan gelen bildirimlerle rahatsız etmiyoruz.

13Bana hangi markalar bildirim gönderebilir?

Yalnızca “İzinlerim” adımından izin verdiğin markalar sana Mono’dan bildirim gönderebilir. Tercihlerini güncelleyerek bir markaya verdiğin izni kaldırdığında bir daha o markadan bildirim almazsın.

14Arkadaşımı nasıl Mono'ya davet edebilirim?

Uygulamada "Hesabım" adımında yer alan "Arkadaşını Davet Et" sekmesinden davet koduna erişebilir ve arkadaşlarınla paylaşabilirsin. Kampanyadan faydalanabilmen için için Mono'yu indiren arkadaşının ilk 72 saat içerisinde yine "Hesabım" adımında yer alan "Davet Kodu Giriş" alanına senin davet kodunu eksiksiz bir şekilde tuşlaması, ardından MonoKart'ını kullanarak minimum 50 TL'lik bir harcama yapması gerekmektedir.

MonoKart

1MonoKart nedir?

MonoKart, MonoCüzdan hesabındaki parayı kullanabileceğin bir ön ödemeli alışveriş kartıdır. Para yatırma noktalarından veya havale/eft ile hesabına para yatırabilirsin, yatırdığın parayı MonoKart'ın ile dilediğince harcayabilirsin. Alışverişlerinde anında nakit iade kazanıp indirim fırsatlarından yararlanabilirsin.

2MonoKart’a nasıl sahip olabilirim?

Mono uygulaması üzerinden Cüzdan hesabı oluşturduktan sonra Sanal Kart Oluştur butonuna tıklayarak MonoKart’ın ayrıcalıklı dünyasından hızlı ve kolayca faydalanmaya başlayabilirsin. Dilersen Fiziksel kartını da adresine isteyebilirsin.

3MonoKart ücretli mi?
Mono Sanal Kart'ı uygulama içerisinden tamamen ücretsiz bir şekilde oluşturabilirsin.
 
Fiziksel kart başvuruların için senden 30 TL kart ücreti alınır. İlk başvuruna özel teslim tarihinden itibaren 3 ay içerisindeki ilk harcamanda 30 TL cüzdanına iade edilecektir.
4MonoKart'ın kullanım ücreti var mı?

Hayır, MonoKart'ın kullanım ücreti veya yıllık aidatı yoktur.

5MonoKart’ı kimler edinebilir?

18 yaş ve üzeri herkes MonoKart edinebilir.

6Birden fazla Monokart sahibi olabilir miyim?

Evet, birden fazla Monokart sahibi olabilirsin.

7MonoKart’ımın son kullanma tarihi geçti. Ne yapmalıyım?

Son kullanma tarihin yaklaştığında MonoKart’ını otomatik olarak yenileyeceğiz.

8MonoKart'ımı nasıl yenileyebilirim?

Cüzdanım - Kart Ayarlarım > Kartımı İptal Et sekmesinden kartını iptal ettikten sonra tekrardan kart oluşturabilirsin.

9Kartımı internet alışverişlerine nasıl kapatabilirim?

Uygulama üzerinden Cüzdanım - Diğer > Kart Ayarları sekmesinden ilgili alana ulaşabilir, ayarlarını düzenleyebilirsin.

10MonoKart’ımla taksitli işlem yapabilir miyim?

MonoKart seni borçlandırmayan bir ön ödemeli karttır. Bu nedenle taksitli işlem yapılmamaktadır.

11MonoKart’ım ile yurt dışı işlemleri yapabilir miyim?

Evet, MonoKart’ ın  ile yurt dışı işlemleri yapabilirsin.

12MonoKart'ımı nerelerde kullanabilirim?

Yurt içi ve yurt dışı POS cihazlarında QR kod ve temassız seçeneğiyle ya da tüm internet alışverişlerinde kullanabilirsin.

Üstelik QNB Finansbank ATM’lerinde ücretsiz olmak üzere tüm ATM’lerden para yatırma ve çekme işlemlerini gerçekleştirebilirsin.

13MonoKart bilgilerimi nereden görebilirim?

Mono uygulaması içerisinde MonoCüzdan sayfasından kartınla ilgili Kart No, Son Kullanma Tarihi (SKT) ve CVV bilgilerine ulaşabilirsin.

14MonoKart’ım ile 3D Secure işlem yapabilir miyim?

MonoKart’ın ile QNB Finansbank güvencesiyle 3D Secure işlem yapabilirsin.

15MonoKart’ımla para çekebilir miyim?

Yurt içindeki tüm ATM’lerden sadece Mono fiziksel kartınla para çekebilirsin. QNB Finansbank ATM’lerinden anlık referans kodu veya fiziksel kart kullanılarak yapılan para çekme işlemleri tamamen ücretsizdir.

Cüzdan

1Cüzdan nedir?

Cüzdan ile QNB Finansbank güvencesiyle Mono uygulamasında para yükleme, para çekme, e-pin & fatura ödemeleri yapma gibi günlük finansal ihtiyaçlarını kolayca karşılayabilirsin. Ömür boyu ücretsiz ve geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilen fiziksel veya sanal MonoKartını oluşturabilir, her harcamanda avantajlarla dolu nakit iade kampanyalarından yararlanabilirsin.

2Cüzdan'ıma 7/24 para transferi gerçekleştirebilir miyim?

Cüzdanına 7/24 para transferi gerçekleştirebilir, MonoKart'ın ile dilediğince harcayabilirsin.

3Cüzdanıma yatırdığım para ne zaman hesabıma geçer?

Cüzdanına yatırdığın bakiye anında hesabına geçer.

4Param hesabıma geçmedi, ne yapmalıyım?

Başka Bir Sorum var butonundan Destek Hattı'na ulaşabilir ya da info@ictech.com.tr mail adresinden anında talebini oluşturabilir, çalışan destek ekibimizden yardım alabilirsin

5Cüzdan/Kart Limitlerim nedir? Limitlerimi nasıl arttırırım?

Cüzdan ve Kart limitlerini öğrenmek için buraya tıklayabilir, limitlerini arttırmak için cüzdanını doğrulayabilirsin

6Doğrulanmış Cüzdan nedir? Cüzdanımı nasıl doğrulayabilirim?

Cüzdana kayıt olduktan sonra kendine ait herhangi bir banka hesabından cüzdanına para transferi gerçekleştiren kullanıcılar doğrulanmış cüzdan sahibi olur.

Doğrulanmış cüzdana sahip olan kullanıcılar daha yüksek limitli işlemler gerçekleştirebilir.

7Banka Hesabımdan Cüzdana nasıl para gönderebilirim?

“Cüzdanım > Parasal İşlemler > Para Yükle > Banka Hesabımdan” adımlarını takip ederek karşına çıkan Alıcı İsmi ve IBAN numarası bilgileriyle cüzdanına para gönderebilir, dilediğince harcayabilirsin!

8Cüzdanımdan nasıl para gönderebilirim?

Cüzdanım > Parasal İşlemler > Para Gönder adımlarından kendi banka hesabına ya da arkadaşının cüzdanına para gönderebilirsin.

9Faturalarımı nasıl ödeyebilirim?
Cüzdanım - Ödeme İşlemleri sekmesinden:
Cep Telefonu, Elektrik, İnternet, Su, Doğalgaz faturalarını güvenle ödeyebilirsin.

Kampanyalar

1Kampanyalar nasıl çalışır?

Mono'da, katıldığın kampanyalardan indirim kodu veya nakit iade kazanırsın. Nakit iadelerin markalar tarafından, belirlenen zaman geldiğinde MonoCüzdan'ına transfer olur. Kazandığın nakit iadeleri Mono'dan takip edebilirsin.

2Kampanyalı alışverişlerden kazandığım nakit iadeleri nasıl takip edebilirim?

Cüzdanım - Diğer > Nakit İadeler sekmesinden bekleyen ve tamamlanan işlemlerini takip edebilirsin.

3İndirim Kodu kampanyaları nedir?

İndirim Kodu Kampanyaları ile MonoPuanlarını çok daha değerli bir şekilde yüzlerce markada geçerli indirim koduna dönüştürebilirsin. Bu kodları ilgili markadan alışveriş yaparken ödeme adımında kullanabilirsin.

4MonoKart kampanyaları nedir?

MonoKart ile yapacağın alışverişlerde nakit iade kazanırsın.

Kurumlar İçin