İŞLEM REHBERİ

1ÜYELİK VE GİRİŞ
  1. Kayıt Olma :           Platform’a üye olmak için Mono uygulamasını yüklediğinizde açılan sayfadan “Kayıt Ol” butonuna tıklayarak ya da Misafir Kullanıcı iseniz hesabım adımından “Üye Ol” butonuna cep telefonu bilginiz ile kayıt işlemini tamamlayın.
  2. Giriş Yapma :           Platform’a giriş yapmak için Mono uygulamasını yüklediğinizde açılan sayfadan “Giriş Yap” butonuna tıklayarak ya da Misafir Kullanıcı iseniz hesabım adımından “Giriş Yap” butonuna tıklayarak kayıtlı telefon numara bilginiz ya da kayıtlı e-posta adresiniz ile platforma giriş .
  3. Misafir Girişi :           Platform’a misafir olarak giriş yapmak için Mono uygulamasını yüklediğinizde açılan sayfadan “Misafir Olarak Devam Et” butonuna tıklayarak giriş yapın.
2ÜRÜN ARAMA VE İNCELEME
  1. Arama Kutusu : Aradığınız ürünü Mono uygulaması içerisinde ana sayfada ve satıcının mağazası içerisinde yer alan arama kutucuğuna yazarak, ürün barkodu taratarak veya barkodu elle girerek ulaşabilirsiniz.
  2. Kategoriler : Ana sayfada bulunan menüsünden ilgilendiğiniz kategoriye tıklayarak ürünleri listeleyin.
  3. Ürün Detayları : Listelenen ürünlerden ilgilendiğinizin üzerine tıklayarak ürünün detaylı bilgilerini görüntüleyin. Ürün açıklamaları, ürüne ait kampanya ve kupon, fiyat bilgisi, satıcı bilgisi ve burada bulabilirsiniz.

 

3SEPET VE SATIN ALMA
  1. Sepete Ekle : Satın almak istediğiniz ürünü seçtikten sonra “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin.
  2. Sepeti Görüntüleme :       Navigasyon çubuğunda bulunan sepetim simgesine tıklayarak ilgili markalara ait oluşturduğunuz sepetlerinizi görüntüleyin ve eklediğiniz ürünleri kontrol edin.
  3. Satın Alma İşlemi : Sepet sayfasında “Sepeti Onayla” butonuna tıklayarak teslimat yöntemi seçimi ve ödeme sayfasına geçin. Teslimat bilgilerinizi ve ödeme yöntemini seçerek işlemi tamamlayın.
  4. Platformda tek seferde bir Satıcı’ya ait ürün/ürünler satın alınabilmektedir.
4ÖDEME VE TESLİMAT
  1. Teslimat Yöntemi Seçme : Satın alma işlemi sırasında “Teslimat Yöntemi” adımında ilgili alanları (isim, soy isim, telefon numarası, şehir, il, ilçe, adres vb.) doğru ve eksiksiz doldurun. Adres bilgilerinizi kaydedin veya daha önce kaydedilmiş adreslerden birini seçin. Satıcıda “Mağazadan Teslim Al” özelliği açık ise teslim almak istediğiniz mağazayı seçin.
  2. Ödeme Seçenekleri : Kredi kartı veya banka kartı ile ödemenizi gerçekleştirin.
  3. Teslimat Süreci : Kargo takibi için Hesabım menüsü altındaki “Siparişlerim” adımından siparişinizin durumunu takip edin.
  4. Kayıtlı Adresi Güncelleme : Hesabım sayfası içerisinde yer alan “Adreslerim” bölümünü seçin.  Düzenlemek istediğiniz adresin üzerine tıklayın ve açılan ekran üzerinde gerekli düzenlemeyi yapın ve “Kaydet” butonuna tıklayın. Kayıtlı adresinizi silmek için açılan ekranda adresinizi sola kaydırarak “Sil” butonuna tıklayın.
  5. Platformda yapacağınız alışverişlerde ödemeler doğrudan Satıcı’nın hesabına yapılmakta olup, mesafeli satış sözleşmesi tarafınız ve Satıcı arasında akdedilmektedir.
  6. Teslimat Süreci:

    Adrese Teslim:
    1. Siparişinizi tamamladıktan sonra, ürününüz kargoya verilir.
    2. Teslimat süresi, ürünün stok durumu ve bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik gösterebilir.
    3. Hesabım sayfası içerisinde yer alan “Siparişlerim” bölümünden siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Mağazadan Teslim:

    1. Satıcıda mevcut ise Mağazadan Teslim Al özelliğini kullanarak seçtiğiniz mağazadan ürünlerinizi alabilirsiniz.
    2. Hesabım sayfası içerisinde yer alan “Siparişlerim” bölümünden siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

           Teslimat Durumu Kontrolü:

    1. “Hesabım” bölümüne gidin ve "Siparişlerim" seçeneğini tıklayın.
    2. Siparişinizin durumu ve kargo takip numarası burada görüntülenir.
    3. Kargo firmasının web sitesine giderek kargo takip numaranız ile siparişinizi takip edin.

 

5SİPARİŞ TAKİBİ, DEĞİŞİKLİĞİ, İPTALİ VE İADE
  1. Sipariş Takibi: “Hesabım” menüsünden siparişlerinizi ve kargo durumunu takip edebilirsiniz.
  2. İade İşlemleri: İade ve değişim işlemlerini başlatmak için “Hesabım” bölümündeki “Siparişlerim” sekmesini ya da “Satıcı Sorularım & Taleplerim” sekmesini kullanarak sipariş bazlı işlemlerinizi yapın.
  3. Sipariş İptali : Siparişinizi iptal etmek için:
    • “Hesabım” bölümüne gidin ve “Siparişlerim” seçeneğini tıklayın,
    • İptal etmek istediğiniz siparişi seçin ve “İptal Et” butonuna tıklayın,
    • İptal işlemi, siparişiniz kargoya verilmeden önce .
    • Sipariş takibi, değişikliği, iptali ve iade süreçlerine ilişkin detaylı bilgiler ön bilgilendirme formunda yer almaktadır.
  1. Sipariş Değişikliği : Siparişinizi değiştirmek için:
    • Siparişinizi değiştirmek için ilgili satıcının müşteri hizmetleri ile iletişime geçin,
    • Siparişiniz kargoya verilmeden önce ürün değişikliği veya adres değişikliği talebinde bulunabilirsiniz.
    • İlgili satıcının Müşteri Hizmetleri temsilcisi, talebinizi değerlendirerek size yardımcı olacaktır.
    • Platform sipariş değişikliği işlemine dair yetkiye sahip değildir.
  1. Ürün İadesi - Cayma Hakkı

Tüketici, mesafeli satış sözleşmelerinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin, malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir.

Cayma Hakkının Şartları:

    • Cayma hakkı süresi malın teslimiyle başlar.
    • Hizmet alımlarında cayma hakkı, sözleşmenin yapıldığı tarihten itibaren başlar.
    • Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin, cayma hakkı süresi dolmadan yazılı olarak veya ICTECH ve Satıcı’ya yöneltilmesi gerekmektedir.

           İade Talebi Oluşturma:

    • “Hesabım” bölümüne gidin ve “Siparişlerim” sekmesine tıklayın.
    • İade etmek istediğiniz ürünü seçin ve “İade Et” butonuna tıklayın.
    • İade nedeninizi belirtin ve talebinizi gönderin.

            İade Süreci:

    • İade talebiniz onaylandıktan sonra, ürününüzü satıcıya veya satıcı tarafından yetkilendirilen kişi vasıtasıyla belirtilen adrese gönderin.
    • Ürün, Satıcı tarafından kontrol edildikten sonra iade işleminiz tamamlanır.
    • İade işlemi tamamlandığında, iade ödemeniz işlemin yapıldığı karta gerçekleştirilir.

           Cayma Hakkının İstisnaları :

    • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler
    • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
    • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
    • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
    • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
    • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
    • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
    • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
    • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya Tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
    • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, Tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  1. Platformda yapacağınız alışverişlerde, satın alımlarınızla ilgili iade dahil tüm süreç Satıcı tarafından gerçekleştirilmektedir.

 

6SİPARİŞ SÖZLEŞMESİNE ULAŞMA
  1. Sözleşmeye Ulaşma : Sipariş sözleşmenize ulaşmak için:
    • Platformda, sipariş sözleşmesine ulaşmak için “Hesabım” bölümüne gidin.
    • “Siparişlerim” sekmesinde, ilgili siparişin detaylarını görüntüleyin.
    • Sipariş detay sayfasında “Sözleşmeler ve Formlar” başlığı altından ulaşabilirsiniz.
  1. Sözleşmenin İncelenmesi:
    • Sipariş sözleşmesini dikkatlice okuyun ve şartları anlayın.
    • Sözleşmede belirtilen tüm hak ve yükümlülüklerin farkında olun.
    • Herhangi bir sorunuz veya anlaşılmayan bir durum olduğunda, müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
7SATICI BİLGİLERİ VE İLETİŞİM

Satıcı’ya ait sayfada “Mağaza Bilgileri” sekmesinden satıcı bilgilerine ulaşabilir ve iletişime geçebilirsiniz.

8GÜVENLİK VE GİZLİLİK
  1. Güvenlik: Platformda yapılan tüm işlemler güvenli SSL sertifikaları ile korunmaktadır. Kişisel bilgilerinizin güvenliği için güçlü şifreler kullanın ve şifrenizi kimseyle paylaşmayın.
  2. Gizlilik: Kişisel bilgileriniz yalnızca sipariş işlemleri ve müşteri hizmetleri için kullanılmakta olup, üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.
  3. Bu konu ile ilgili ayrıntılı bilgilere https://www.monoapp.com.tr/aydinlatma-metni/ adresinden ulaşabilirsiniz.
MonoYemek